ថ្ងៃសៅរ៍ ទី០៤ ខែឧសភា ឆ្នាំ២០២៤
ថ្ងៃសៅរ៍ ទី០៤ ខែឧសភា ឆ្នាំ២០២៤
ក្នុងត្រីមាសទី ១ ដើមឆ្នាំ ២០២៤នេះ មហាអំណាចសេដ្ឋកិច្ចចិន សម្រេចបាននូវ ទំហំពាណិជ្ជកម្មអន្តរជាតិជាង ១,៤ទ្រីលានដុល្លារអាមេរិក កើនឡើងបន្តិច បើប្រៀបធៀបនឹងពេលដូចគ្នាកាលពីឆ្នាំមុន។ នេះបើយោងតាមការចេញផ្សាយដោយ សារព័ត៌មានអន្តរជាតិធំៗ នៅថ្ងៃនេះ។
ក្រសួងពាណិជ្ជកម្មចិន បានបញ្ជាក់ថា ប្រទេសចិន នឹងចេញនូវវិធានការកំណត់គោលដៅ ជាក់ស្តែង និងមានប្រសិទ្ធភាព ដើម្បីរក្សាស្ថិរភាពពាណិជ្ជកម្មបរទេស ខណៈដែលឱកាសអភិវឌ្ឍន៍ និងបញ្ហាប្រឈមគឺស្របគ្នា។ផលិតផលក្នុងស្រុកសរុបរបស់ប្រទេសចិន បានកើនឡើង ៥,៣% នៅក្នុងត្រីមាសទី ១ ឆ្នាំ ២០២៤ ហើយទិន្នផលឧស្សាហកម្មតម្លៃបន្ថែម ដែលជាសូចនាករសេដ្ឋកិច្ចដ៏សំខាន់ បានកើនឡើង ៦% និងជាមូលដ្ឋានគ្រឹះដ៏រឹងមាំសម្រាប់ ស្ថិរភាពជាមូលដ្ឋាននៃពាណិជ្ជកម្មបរទេសរបស់ប្រទេសចិន។
ការនាំចេញ និងការនាំចូលសរុបដោយក្រុមហ៊ុនឯកជនឈានដល់ ៧៨០ពាន់លានដុល្លារអាមេរិក កើនឡើង ១០% ស្មើនឹង ៥៤% នៃពាណិជ្ជកម្មបរទេសរបស់ប្រទេសចិន ក្នុងរយៈពេល ៣ខែនេះ។សហគ្រាសឯកជន បានក្លាយជាកម្លាំងចលករថ្មីក្នុងការច្នៃប្រឌិត និងការបង្កើតឈានមុខគេ ខណៈដែលពួកគេដើរតួជាអ្នកនាំចូល និងនាំចេញផលិតផលបច្ចេកវិទ្យាខ្ពស់ដ៏ធំបំផុតរបស់ប្រទេសចិន ដែលរួមចំណែកដល់ ការពន្លឿនកម្លាំងផលិតភាព ប្រកបដោយគុណភាពថ្មី នៅក្នុងវិស័យពាណិជ្ជកម្មបរទេស។
ទន្ទឹមនឹងនេះ ពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិកឆ្លងដែន បានក្លាយទៅជាទម្រង់អាជីវកម្ម ដែលបង្ហាញពីការអភិវឌ្ឍន៍លឿនបំផុត សក្តានុពលដ៏អស្ចារ្យបំផុត និងកម្លាំងជំរុញខ្លាំងបំផុត ហើយវាក៏បានក្លាយជាបណ្តាញថ្មីមួយ សម្រាប់ការលើកកម្ពស់ការផ្លាស់ប្តូរ ការធ្វើឱ្យប្រសើរឡើង និងការអភិវឌ្ឍប្រកបដោយគុណភាពខ្ពស់នៃពាណិជ្ជកម្មបរទេស។
ការចេញផ្សាយចុងក្រោយបំផុតនៃ ទស្សនវិស័យពាណិជ្ជកម្មសកល និងស្ថិតិ របស់អង្គការពាណិជ្ជកម្មពិភពលោក បានទម្លាក់អត្រាកំណើននៃ ទំហំពាណិជ្ជកម្មទំនិញពិភពលោក ក្នុងឆ្នាំ ២០២៤ មកត្រឹម ២,៦%។ ជាចុងក្រោយ ក្រសួងពាណិជ្ជកម្មចិន កំពុងធ្វើការរួមគ្នាជាមួយរដ្ឋាភិបាលមូលដ្ឋាន និងនាយកដ្ឋានផ្សេងទៀត ដើម្បីរស់នៅ និងដាក់ចេញនូវវិធានការកំណត់គោលដៅ ជាក់ស្តែង និងមានប្រសិទ្ធភាព ដើម្បីរក្សាស្ថិរភាពពាណិជ្ជកម្មបរទេស ជួយសហគ្រាសពាណិជ្ជកម្មបរទេសពង្រឹងថាមវន្ត និងទីផ្សារនាំចេញ៕
អត្ថបទ៖ ងួន សុភ័ត្រ្តា រូបភាព៖ ឯកសារ